DU är unik! Glöm aldrig det!

Precis dessa ord memorerar jag en miljard gånger per dag. Jag brukar oftast se mig själv som rätt kass. Men idag kände jag mig som en riktig svikare till mitt goa gäng i Varberg. Fast nu med facit i hand var det nog jag som drog vinstlotten BIG TIME!!!!! Nu sitter jag och kollar på mitt ny påskrivna anställningskontrakt till Samskip. En ny utmaning som väntar bakom hörnet igen. Jag är lite merän nöjd då jag anser att det är min tur nu efter alla dessa år med timmanställningar åt höger och vänster. JAG är unik och jag förtjänade detta jobbet!!!!!
 
Firade det hela med en ridtur i stormen. Men det som skulle bli en stillsam skritt sluta med att Frosty snubbla och gick omkull. Jag föll av och nu inser jag att morgondagen inte kommer bli rolig. Blåmärken av större modellen när jag rulla av på traktorvägen.... Fast det som inte dödar, härdar en sägs det ;) Så nya tag imorgon.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0