Torsdag

Ja jag kör väl veckan i punktform... Då inget speciellt kul har hänt.
 
Måndag: Jag, Hillevi och Lovisa gick runt på våra ridvägar och röjde lite. Blev några nya hinder och en lagom lång runda att rida igen. Sen blev det behandling på kvällen som var såååå go.
 
Tisdag: Red med Lovisa och det snöade lite. Sen fixade jag å donade lite hemma.
 
Onsdag: Snöade som F-N å Lovisa var nöjd men inte jag. Kan dock erkänna att det var fint som snus med det vita i stället för pissväder å regn. Sen åkte jag till syrran å bakade lite pizzabullar. Hämtade på dagis å fritids, börjar bli bra på detta med passa barn har ju tränat några år typ ;)
 
Torsdag: Ja jag skulle rida men det var snorkallt -8 så jag hoppar det. Fryser å känner inte för att rida. Så åker bort å handlar lite och passar på att baka. Sen blir det ladda för jobb imorgon igen.
 
Lovisa och Bästis i snön som föll.
 
En snöig onsdag den 16 januari.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0