Sjukstuga

Har fått en manligförkylning så mår som ett roadkill. Men det som inte dödar det härdar.... Så vad har hänt sen jag skrev senast. Faktiskt inte så mycket, jobbat på Schenker, slappat hemma, lekt i stallet, fixat och donat hemma och så blev jag sjuk. Nu äter jag honung tills det pyser ut ur öronen och det är sååååå jävla äckligt. Tvingar i mig skiten snabbt på morgonen innan mina hostattacker startar så river det inte så illa i halsen så lite nytta gör det nog. Inget kaffe heller på några dagar utan det har blivit te och då är jag sjuk om jag vill ha te. Ska strax ta mig till Ullared och fixa lite grejer innan vetrinären kommer och ger hästarna sina vaccinations sprutor. Hämta foder behövs också så att ligga på latsidan även om jag inte mår bra skiter sig oftast i starten.... Är glad att vi är 2 om stalltjänsten så man slipper att åka dit för att mocka i mellan åt. Men nu är vi sjuka båda 2 så vi får dela på ansvaret så gott det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0