Jobbångest

Blir så trött inte ett skit hände på jobbfronten förra veckan. Idag ringde de från Schenker Halmstad och ville att jag skulle kasta mig i bilen å åka ner till dem å hämta en bil. Panik körning och jag hade så gärna velat åka men jobbar i Varberg imorgon på Schenker. Det verkar vara allt eller inget och dåligt med folk som kan hoppa in. Jag fjäskar arslet av mig men det går trögt just nu. Hoppas bara att det händer nått resten av veckan. Natt jobb hade ju suttit som picken i Greta typ......

Tog en runda med Hillevi i skogen och det e så gott att rasta hästen tidigt på morgonen så blir det lite ledigt resten av dagen. Är sugen på att försöka hitta en gård då paniken börjar komma om hur jag ska lösa det med en häst till. Sommaren går fortare än man tror, nu när man har noll koll på hur jag ska lösa detta. Fast oftast så löser sig saker å ting ändå men planering är ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0