Fredag i soffan

Var i stallet i morse å släppte ut dem. Passade även på att göra stallet klart. Ingen stress idag inte hostar, svettar och är allmänt klen. Fan det e jobbigt att inte kunna orka vara igång som vanligt. det blev en sen frukost och inte för att jag var hungrig hade nog lätt kunnat vara utan käk hela dagen. Inget smakar gott längre och nu försöker jag planera nästa helg med vad som ska serveras och hur många som kommer. Funderar på nån gryta och göra det lätt för mig. Undrar om jag ska baka en tårta eller bara sno ihop nån smarrig dessert. Fan jag fyller 35 år å inte ett skit har jag åstakommit.. Sitter på min gård med min skock djur och nu e inte ens det kul längre. Har kämpat med att få allt att snurra på och jobbar som en tok på alla ställen jag kommer åt för att driva skiten. Kanske det är dax att tänka om igen å åter igen å åter igen.. Detta är ett pissigt ekorrhjul jag satt mig i och hoppas snart på nån form av beslut i mitt liv eller ännu en knasig händelse som gör att jag måste få ordning på allt i mitt liv... Ett liv kan inte bestå av att jaga pengar tills man stupar å noll i livskvallité, vad ska jag ha mina hästar till om jag inte orkar njuta av dem?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0