Datorhaveri

Min trogna vän vill inte funka och har nu ersatts med en ny, just det dator elände... Sitter nu och försöker knåpa ihop något vettigt för er andra att läsa men nääää jag gör som vanligt.... Jag kör punktform för att snabb uppdatera er andra =)

Har testar några åkare
Vill fortfarande köra på Norge för CR Johanssons Åkeri
Får nöja mig med Schenker å Varberg
Frasse blir bara finare å finare tack vare Linda
Royal är som vanligt, lite lätt överladdad
Ny bättre begagnad soffa å jag är nöjd
Pelle växer så det knakar
Livet är toppen
Bilen är numera min vän å hel
Träffat på en skåning så denna sommaren börjar bra
Har sprungit av mig några kilo 
Jag mår helt enkelt bra å ser possitivt på framtiden igen

Ja nu har jag nog fått med en del så jag ska försöka blogga mer en annan dag... Lovar inget ifall jag glömmer ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0