Yber sexig..

Japp idag e jag sååå sexig när jag traskar runt här hemma...... Eller nä det ser nog rätt illa ut om man inte känner mig. Äsch vi börjar från början... Vakna alldeles för tidigt och va uttråkad så jag gick ut och la mig i solen. Sen ringde det en kille som lät både trevlig och snygg på rösten (vilket han va visade det sig sen) han ville köpa min soffa. Visst sa jag och han kom hit och vi bar ut soffan och båda va nöjda och glada. Fick lite shopping lust efter syrran hade klämt ur sig att hon minsann traskade runt på Väla.
Hoppade i mina ridbraller och favvo tröjan från CR Johansson, lastade i hunden och åkte förbi Hillevi på Stutelid. Kaffe och Rabarberkaka serverades som alltid när jag låter min värdsdel till häck landa på en av deras köksstolar. När vi babblat bort någon timme eller så åkte jag till Ullared det ligger ju ändå på vägen till stallet. Jag lämna tillbaka Emelies shorts som va för stora och sen skulle jag "bara" passera hästgrejerna..... Då fann jag vad jag sökt ett tag, ett par nya shortchaps. Lyckan va total och svarta va de oxå. Så nu traskar jag runt här hemma i stövelskaft på benen och i ett linne och boxershorts, klart jag är ybersexig eller kanske inte...... I vilket fall som hellst så måste de gås in och ja här på landet händer det ju inte så ofta att man får besök så då kan man se ut som man vill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0