Super lördag...

Jobbar lite väl intensivt igen.... Men nu är det nått nytt igen jag fick lära mig köra tippbil i lördags. Jag fiskade ju runt lite bland polare om att få åka med å kolla hur det funka. Men han inte utan fick en bil tilldelad och fick gilla läget direkt. Det gick bra, tog ju typ 15 lass innan man fick kläm på majsmjölet å hur det rörde sig. Jag överlede att åka Scania oxå å den var så annorlunda att kör i jämförelse med de jag kört innan.
Idag så bär det av med bil å släp till Kungälv och tom hem. Snöoväder väntar och ja jag är väl inte så nöjd över att ge mig ut. Ska även leverera ett lass på julaftonsmorgon oxå. Jul är ju inget jag ser fram emot då det endast är för barnen å eftersom jag inga har så hoppar jag gärna över alla högtider å tjat om att det e dax för mig att skaffa familj eller iaf sambo så jag blir normal.... Men nä det kommer inte att hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0