Slapp å slö ;)

Ja vad har hänt sen sist tro... En jävla massa jobb naturligtvis en å annan kaffe dejt med Andreas. Ja det e gött å bara kunna hänga med nån som inte kör lastbil eller har ett vokabulär som innehåller Scania i varannan mening =)
 
Jag har kört för Per en del igen och fy vilket väder det varit men jag redde det oxå. Fick hjälpa en kollega att backa till oxå å det kändes rätt gott att jag fick uppleva detta. Så är denna spydig nått mer på FB så lär jag nog skriva en kråka å lägga ut en bild... Mmmmm hämden är alltid ljuv. Så va inte styv i korken mot mig om du inte har belägg för det ;)
Har kört på Schenker i mellandagarna och va mysigt det varit. Jag fick Frillesås rundan och lite stopp på Birger och i stan. Det har varit mycket övertid men det dör man ju inte av. Har haft kramkalas med mina goa kunder som hälsat Gott Nytt å bjudit på fika. Jag har nog de bästa kunderna på mina rundor och jag uppskattar dem alla =)
Blåste förbi Red Devils lokaler på rundan igår å där va massor med ögongodis och sånt gör en extra glad när man stressar som en tok ;)
 
Frosty min goa ponny har blivit rastad av Jossan och är numer nyklippt å nyskodd =) Ska starx åka bort till mitt ♥ å se till att han har det bäst idag. Det regnar å blåser lite men han har ju sitt goa täcke på sig.
 
Får nog även åka bort till stora gula huset då mormor dykt upp å en julklapp till ska hon få ;)
 
Fick mig ett så gott skratt i torsdags. Pingvinen på företaget jämte kom farandes med sin Scania med rakt rör. På andra sidan kom ett gäng hästtjejer på väg mot stallet. Pingvinen växla ner å skulle impa lite. Men när han va förbi så bomma han växlar och det lät som varenda kugge var på väg ur lådan.... Pinsamma Pingvinen är min favvo på dagarna när han ska impa på tjejerna och jag ligger dubbelvikt av skratt. Ja det e de småsakerna som gör en glad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0