Sjuk eller halvdöd typ...

Vakna igår av att jag kände mig lite hängig. Det stoppar ju inte mig från att jobba så jag åkte dit. Käk min frukost å mådde pyton som varje morgon det e ju frukost under hot nu för tiden. Nån gång kommer jag väl att gilla tanken på mat före 12 snåret. Men det höll i sig fram till lunch å då va jag nära att svimma ett par ggr. Traska bort till det lokala mathålet å roffa åt mig lite mat, sen petade jag runt i den en stund tills jag höll på att spy igen. Så lite frukt e ju gott så testa med en appelsin jo det va ju bättre än mat... Sååå då fick jag i mig nått iallafall.
Drog på lass nummer två å hoppa in i lastbilen, blev trött å såg lite dubbelt ja ja det går över... Åkte till Varberg norra där nånstans på vägen ringde jag min chef å sen en kollega å gjorde klart för dem att jag fixar inte detta. Men när jag lossat på ett av ställena känndes det ok så jag fortsatte mot Karl Gustav som var slutmålet. När jag rasa in där sa Tobbe direkt du ser fan inte kry ut.. Nja jag känner mig lite hängig. Sen lasta jag å lossa det jag skulle å åkte hemåt. Jag minns knappt nått på väg hem merän att jag bara kämpa på för att jag ville hem. Fick huvudvärk och blev snurrig men helt plötsligt backa jag in på åkeriet å hysta av mina grejer logga ut å gick hem. Sen vakna jag upp av att hunden putta på mig i soffan vid 18.30 då hon va hungrig.
Vakna upp imorse å kände mig övertrött å febrig men näää 36.1 i temp som vanligt... Ja vad detta var som anföll mig får nog bli en gåta, idag pallade jag knappt att hålla mig kvar på min häst då jag bestämde mig för en stilla tur till skogs. Får se hur det veter imorgon då har jag visseligen lovat bullbak med syrrans busfrö =)  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0