Fredag...

Snurrig är bara förnamnet... Åkte till stallet å mocka imorse. Snorkallt å jävligt nu får det snart vara nog jag vill ha vår. Sen åkte jag till Catte för vi skulle baka. Jag kände att jag inte vill vara själv när jag känner mig yr å trött. Att sno ihop lite deg är ju knappast ansträngande utan mest lång vänta på jäsning.. Det blev en massa bullar å lussekatter iallfall.
Fick lite stryk av Eddie oxå i Uno av alla spel. Han e såååååå lik pappa å analyserar alla jäkla omgångar vi spelat... Om du lagt den istället å jag den så hade du ju vunnit, du får tänka lite moster.....Fnys!!! Det e ju bara ett spel typ ;)
 
Sen ringde mobilen i vanlig ordning och det va Jörgen... Visst fan jag ska ju jobba det e ju fredag ja just det fröken yr i mössan det e jobb varje fredag. Hur kunde jag glömma??!!!!
 
E nog inte redigt som jag brukar va, har ju stenkoll alltid annars men just nu känns det som att jag bara glömmer en massa. Är ju inte så road av lastbilar längre heller utan suckar mest när nån snackar v8 å raka rör... Förr hoppa man ju av glädje å hade ett redigt smil på läpparna när en fin Scania dök upp... Nu tycker jag mest att Scania nördar är just nördar...Skit samma de går oxå sönder typ som en Volvo... Nä dax för förrändring igen. Funderar på att plugga lite igen eller nått annat roligt.... Köra lastbil känns mest B just nu.
 
Kvällens I-lands problem... Jag hatar när popcorn fastnat i min tandställning det gör ont..
Å hemskt vad jag gnäller idag men ja det e MIN blogg å gillar du inte läget finns ett kryss i högra hörnet å vips så slipper du läsa mer ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0