Då va det dax igen....

Mitt liv e ett riktigt kaos.... Inget går min väg längre. Var hos en ny läkare på vanlig värdcentral och det vanliga svaret som alltid följer efter varje besök.... Vi hittar inga fel på dig och din värk men du kan få lite nya morfin tabletter. Det kanske just är det som är felet. Mer knark till lilla mig så jag håller mig snäll å lugn så ingen behöver ta tag i mig.
I torsdags testa jag en ny grej en alternativ människa. Eller en hokus pokus tant som jag kallar dem. Det tog henne ca 30 min och reda ut vissa begrepp. Du har näringsbrist och måste sluta äta dina P-piller de är farliga för din kropp. Din tabletter måste du sluta med oxå så att du blir du igen. Jaha ja då ska vi bryta ner kroppen å släppa ut den där Malin som jag själv gärna håller instängd av bekvämliga skäl. Jag e ju lite arg av mig och har humör som en pittbull som någon retat lite för länge. Men ja 2013 kan ju bli en nystart och om det sen finns någon som står ut med mig återstår ju att se. Frågan är ju bara hur jag ska stå ut med värken och att ständigt flippa i humöret det svänger fint när jag inte får som jag vill. Fast nu e jag ju så gammal att jag kanske är lite lugnare i mig själv.
Berätta detta för Robban i fredags när han kom förbi en sväng. Han skratta gott å sa att tja det e ju lite kul att retas med dig när du har lite gry i kroppen fast du va ju rätt jävlig förr.....Vi har kännt varandra i 22 år så han har ju koll på hur det va innan olyckan när jag inte hade värk å käka morfin...
Ja det återstår att se hur detta slutar. Får väl plocka fram bloggen igen å skriva av mig å inte skrika av mig på nån stackare som inte förtjänar det.....   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0