Nu börjar livet

I måndags var jag äntligen färdig för gott i skolan. Nu är det jobb sökar djunglen kvar. Har ett par tips som kanske funkar så det kan bli jobb på måndag redan. Sitter och väntar på mitt YKB kort. Skolan har varit pest och pina ett tag så nu är det skönt när allt är klart.

Får väl köra en uppdatering på mina goa pållar oxå. Frasse har blivit så soft sen vi flytta ner till Rebecca, havs luft gjorde honom gott. Royal är lika busig som alltid, tror han är 3 år även om han är 17år på pappret. Försöker få dem att bli samspelta när det kommer till körningen men det är svårt. Royal gasar och Frasse bromsar så det är hopplöst. Det kom ett litet sto till stallet nu som heter Olala och verkar riktigt trevlig. Har travstam och ett riktigt bra huvud så hon kanske kan bli en parhäst till Frasse när hon blivit lite mer musklad och van vid oss andra.

Tja jag vet inte riktigt vad jag ska uppdatera er andra på. Får väl börja blogga lite mer nu när tid finnes igen. Tror jag ska åka ner till stallet och ta en promenad med Frasse och bara njuta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0