Prickiga barn

Var i stallet på morgonen och greja lite. Fick ett sms från syrran om att hon önska få sitt hår färgat. När jag var klar i stallet åkte jag först till pappsen och kollade till honom. Han har ju varit lite seg efter sin operation men börjar nu återhämta sig igen.

Sen bar det av mot Ljungby och när jag svänger in till syrran så kommer hon gående med Eddie på släptåg. Jag stannar och då visade det sig att de ringt från skolan och bad Catte hämta Emelie för hon hade vattkoppor.  Även Eddie har nog någon koppa så får väl hoppas det bryter ut på honom oxå.

Eddie såg sin chans att slippa gå till skolan så han hoppa in i Caddyn för att åka pickup är ju en av hans favvo grejer. Så eftermiddagen innebar lite barnpassning och kolla film. Dessutom fick jag spö i tv-spel men det är ju ingen nyhet att jag är världs sämst på sånt =)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Nää, jag har inte löst det. Albin har redan haft vattkoppor, det hade han för 2 år sedan så det är det inte. Just nu behndlar jag med hydrokortison och chansar på att det är någonslags eksem. Blir det inte bättre nu så blir det VårdCentralen i slutet på veckan.

2011-11-30 @ 21:36:47
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0