Rutiner...

Så gött det var att äntligen jobba lite. Jag har längtat efter lite struktur på mina dagar. Får gjort massor hemma ändå men vad det är gott att vara på jobbet. Är dock ledig tills på lördag innan nästa pass kommer. Måste dessutom jaga arbetsförmedlingen lite igen vill ju börja plugga så jag kan få mitt lastbilskort. Tror det kommer passa mig som en smäck att ratta runt i en lastbil med släp...

Ska sätta mig på passagerar sätet imorgon igen för en runda till Karlstad. Jag trivs som fisken i vattnet att åka lastbil och det är väl bäst att passa på när jag väl är ledig. Får väl hoppas att det blir fler rundor då jag gillar att vara sällskap åt Peter.....

Nä dax att göra ett röj och fixa lite tvätt och annat. Hade en duktig krach på datorn igår men nu verkar det funka som det ska. Men nu får den ju vila tills på fredag när jag kommer hem igen.

Hejs Svejs =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0