Halsont..

Vid förra inlägget för en vecka sen var rubriken sjuk... Så here we go again... Jag har ont i halsen och har lite feber. Ja jag har varit kass sen nyårsdagen vilket ja trodde berode på lite alkohol och sömnbrist. Idag gör det så ont att jag antingen har halsfluss eller halsböld... Kan knappt få ner kaffet. Men som jag brukar säga: det som inte dödar det härdar..

Ja jag får väl ta lite om vad som hänt...

Nyår: Angelica och Peter var här. Vi käka och slappa soffan. Drack och kolla på Ronny & Ragge och många goa skratt blev det. Vi skåla in det nya året med champagne och sen tjatades det skit till långt in på morgonen. Kan villigt avslöja att detta var nog ett av de roligaste nyåren på länge. Goa vänner lagom med alkohol och massor med skratt.

Veckan som följt har varit ganska så lungn. Har en inflamation i höften som inte släpper och jag är kanske inte så lugn som jag lovade att vara... Men annars har det blivit några timmar i mobil om dagen till en lastbil som rör sig mellan Skåne och Värmland.

Igår var Elin här och hämta en katt. De har fått möss i sin lägenhet så Skrållan har fått åka på lite jobb.. Men hon kommer få det så bra hos Elin, Marcus och lille Eddie. Skrållan är en ensamkatt och hon var ju alltid förbannad på de andra katterna så nu har hon bara Minia att slåss med, deras söta hund.

Det hände en fruktansvärt trist sak igår. Min systers katt Nys fick åka till vetrinären och avsluta sitt 10 åriga liv. Det är en stor sorg och saknad att just han blev sjuk. Men tyvär är det ju livets gång och han har varit rätt krasslig ett tag. 
  
Har just ansträngt mig så att jag höll på att svimma men vad fan ska man göra när det kommit 20cm snö och man måste ta sig hemmifrån idag. Men nu ska jag starta en film och sjunka ner i soffan och hoppas yrslen och illamåendet försvinner..

Lovar att uppdatera snart igen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0