Plugga

Ja nu har det kommit igång. Jag har aldrig uppskattat att vara i skolan innan men vad roligt det är. Massor av störtsköna grabbar att umgås med. Det är så gött att vara ensam tjej i gruppen. Det har varit prov och en massa roliga uppgifter att lösa. Jag har klarat mig ännu och imorgon kommer sista provet på körteknik. Skulle backa och greja på hindergården och sen en sväng ut i trafiken. Så detta är nog inte värre än dagens 3 timmars prov. Trodde jag sög på att plugga men nått verkar ha fastnat på vägen efter alla dessa år av ointelligenta jobb.

Livet för övrigt är lungt just nu. Jag kör mitt eget race med det mesta och killar finns inte på kartan alls. Är trött på att vara i en roll jag inte trivs i så singellivet verkar passa allra bäst. Ska koncentrera mig till 200% på Frasse och skolan. Snart kommer våren och då får man massor av saker att göra på kvällarna med hästarna. Längtar tills jag kan få grooma Linda och Sammie i fullt ös i skogen igen... Adrenalin kickar är inte fel =)

    
Sammie & Frasse stallets pärlor ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Håller tummarna för dig! hårt Vi får ta en kväll här snart juh!!!

2011-02-16 @ 08:37:03
URL: http://hennesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0