Röda faran

Satte ut en annons på min volvo och det tog 24 timmar så var den såld. Så nu slog det mig jag har ju ingen dragbil längre....Oooooppppssss ja ja det finns väl nån gamel volvo till salu snart igen =) Jag kommer nog inte sakna den så mycket och mitt tank kort kommer att ligga på + istället för - som vanligt.

Har inte kunnat rida och det är jobbigt när det bara blåser och regnar. Men nu är alla juklappar färdiga så man kan bara jobba och slippa stressa. Fick dock ett stressande besked av chefen. Det behövs en extra lastbil på vår runda så frågan var kan jag tänka mig att köra full vecka och lite till med post till Oslo? Tja klart jag kan men hästarna kommer jag inte hinna med. Det är ju bara fram till jul det gäller så det är bara att hålla tummarna på massor med jobb och några snälla stalltjejer som ställer upp =)

Nä nu ska det bli lite frulle och sen städa Caddyn vilket inte är en dag för tidigt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0