Köra lastbli

Fick en go överaskning igår när Bengt kom in och sa att efter lunch ska det köras lastbil... WHAT!! Jo det blev JAG som fick sätta mig i en volvo lastbil och börja köra. Bengt är ju back instruktör så.. just det .. backa var det jag skulle träna på. Det gick bra jag körde inte på något eller över någon heller.. Men bläää vad man satt illa och den var trist även om det var gött att köra automat.
Idag hade vi oxå körning på schemat jag fick börja och även åka med på sista rundan. Det blev den omtalade Scanian som de flesta bara avskyr.. Men inte jag, bara älskade den. Satt gött, såg bra åt alla håll och det kändes hemma liksom. Så jag var nöjd över att få köra med den. Den var både manuell och automat å att växla den gick super bra jag fann mig direkt så det är en favvo redan.

Satt och glodde igenom en massa gamla grejer å fann äntligen kortet på min älskade Lova...Det var så längesen jag såg henne nu eller red henne. Fast saknar den lilla bitchen ibland.


A whole lot of solid (Lova)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0