Fredag

Tihi å fniss ja så är det just nu.. Jag har koncentrations svårigheter i vanliga fall men nu är det värre än vanlig. Ja det finns en man som gör mig tokig och jag blir som en fjortis när han tittar på mig. Jag blir generad när han till talar mig och jag vill bara sjunka genom jorden varje gång han passerar mig.. Så just nu är det väl så där att vara jag. Men ingen har avslöjat mig än =) 

Gicca och jag var i stallet idag och jag red Frasse. Det gick super bra och jag höll mig kvar hela rundan. Gicca tog en promenad med hundarna och tog lite kort på mig. Får väl se hur de blev innan de visas för allmänheten. Var hos Måns en sväng och han hjälpte mig med bromsarna på volvon. Bytte även däck så nu rullar den så fint så. Det blir till att sova några timmar innan det är dax att åka och jobba som vanligt....

Tjing tjing =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0