Tjoho

Vad helgerna går fort nu för tiden. I lördags var jag hos mamsingen för hon hade fyllt 60 år. Detta firades med familjen med smörgåstårta och bakelser, så gott men lite så bra för min viktnedgång. Ja jag springer nog av mig det i veckan. Allt som är gott e ju nyttigt till en del oxå, det är min filosofi.. =)

Söndagen blev en jobbar dag och det känndes toppen. Det var en del folk som shoppa skor men inte så många som på lördagen. Jag var trött som sjutton igår efter jobbet när Tommy kom och verkade Royal. Så nån fart på mig va det inte och jag borde ridit. Fast jag måste var helt vaken om man ska rida Frasse annars kan man få sitta av när man minst anar det..

Nu ska jag få i mig lite frukost och dra att varv med snabeldraken. Här är lite skitigt igen och det e ju inte det roligaste att plocka i ordning. Men det måste göras. Sen blir det att rasta båda hästarna en liten sväng i skogen. Får se vad eftermiddagen kan innehålla, tror dock att jag och Veronika ska ut och rida lite på hennes hästar. Jag behöver röra på mig och jag avskyr att gå på gym och annat så hästar är den bästa motionen. 

Hejs svejs =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0