Söndag

Tuddelu alla som läser... Ja jag har varit sååå sålig på att blogga. Jag har jobbat som en tok i flera dagar och när man kommit hem från stallet på kvällen är det dax att hoppa i säng. Så därför har det inte orkats att uppdatera vad som händer i mitt liv. Jag har faktiskt inte gjort nått vettigt sen jag skrev sist. Så nu kanske det blir lite mer bloggande för jag ska vara ledig i 4 dagar från Scorett och det ska bli lite gött att slappa. Fast jag kommer säkert inte sitta på arslet ändå har ju en miljard saker som bör göras. =)

Det står lite still på hästfronten men imorgon ska Frasse och jag ut på en stilla tur i vagnen tänkte jag. Royal ska jag tömköra på åkern så han får röra lite på sig. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0