Sen sist...

Ja nu är det ja samma visa igen att jag har varit totalt värdelös på att uppdatera.
Det har inte hänt så mycket sen jag blev av med min väska, bara en massa krångel för att få tillbaka mina grejer. Så nu har jag fått tillbaka mina kort så man kan shoppa igen och även ett körkort som inte var så vackert...Men men ska ju bara ha det i 10 år till...

Jag har spenderat den mesta tiden hos Tommy då det varit lite förberedelser inför 3-års testet på hans sto Sweet Tamburin. Hon skötte sig strålande och blev klass 1. Det var en härlig dag i söndags med hästar och trevligt folk. Jag var ledig för första gången på jätte länge en hel helg och det känns att man fått tillbaka lite ork igen.

Det har även hänt en annan sak och det är att min älskade Nappe ska flytta till fodervärd ett tag. Jag har insett att jag inte kommer hinna med en häst som jag bör rida minst 5 dagar i veckan och på toppen en ny unghäst som kräver ännu mer. Så jag hade sådan tur att Ankan behövde en gosig polle så Nappe får bo hos dem tills vi alla vet vad som händer. Jag kommer nog sakna honom men han förtjänar att få bli ompysslad på heltid.


 
Sweet Tamburin E: Bocelli





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0