Tuddeluuuu

Japp så var det en ny dag som susat förbi.. Jag har gjort en massa tråkiga saker som jag skjutit på i ett par veckor.. Men dagen börja bra med en runda i ridhuset. Nappe gick kanonbra så jag blev så nöjd. Han tjafsa inget på det nya bettet och han betedde sig toppen. Alla fattningar och förflyttningar gick att göra utan protester. Linda var oxå i ridhuset med sin fina travnordis. Hon körde rockard och Nappe var inte så farligt rädd för vagnen trots att den skramla jätte mycket. Han ställde sig på bakbenen och kasta sig lite men det var inte så farligt. Junessa däremot var lite mer lättskrämd av vagnen så hon rusa på lite.. Men det var en nyttig förmiddag.

Väl hem kommen så gjorde jag en jäkla massa mat så det blir till matlådor nästa vecka då det blir en hel del jobb. Sen blev det att stryka alla jäkla grejer som legat i tvättstugan ett bra tag, men nu är det äntligen borta. Jag tänkte nog baka lite det börjar tryta i skåpen igen.. Nån gillade mina bullar för de har försvunnit helt och hållet..
Imorgon är det torsdag och då kommer Nicklas hem igen. Jag hoppas vi hinner träffas i helgen det hade varit lite mysigt....

Tjingeling mina vänner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0