Torsdag

Så sitter man med datorn i knät igen. Fast det gör jag ju varje kväll... Jag har haft en så lugn och slapp dag. Det börja med stallet som det gör nästan varje dag. Sen försökte jag ge mig på svartafaran för att jag var sugen på att busköra lite idag men det sket sig som vanligt.. Bulten till generatorn är av igen och ena halvan sitter i blocket och då orka jag inte så jag drämde igen huven igen... En annan dag är en bra dag för att laga den...

Sen var det en massa fix hemma och jag var på tippen och lite annat. Dagen gick som vanligt och sen gav jag mig ut på en liten runda i skogen med Nappe. Det gick undan stundtals som vanligt, eftersom Hillevi och Bästis var med.

Jag ska ringa häst uppfödaren imorgon oxå och boka en ny tid för att kolla på First Kloster igen. Ska försöka hinna provrida honom för jag tror det är värt att satsa lite tid på denna kuse. Jag ska bara lösa de praktiska göromålen så som stallplats och annat. Kunde ju stängslat här hemma om det inte var för all jävla snö, is och tjäle. Stallet kommer ju att fixas under våren men det tar ju lite tid det oxå.. När sjutton ska jag hinna med att dra på lite semester? Det får väl skjutas på ett år till eller nått... Men jag börjar bli van att min hobby snor all min tid, fast det är ju såååå roligt när det går bra.

Tjing tjing mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0