Tisdag...

Ja så var veckan igång och jag har en massa jobb framför mig. Ledig på fredag visseligen men då ska jag till Åskloster och prov rida First Kloster. Om han nu uppfyller mina förväntningar så tar jag med honom hem i månadsskiftet.
Det har inte hänt så värst mycket i mitt liv sen helgen, vi hade möte igår på jobbet och det blev väl som vanligt.... Ja inget som behöver diskuteras igen som vanligt.
Helgen blir lugn som det ser ut nu, jag jobbar med Frida hela helgen och på måndag med Palle. Så roligare än så blir det inte ;) Kanske jag hinner träffa min familj lite oxå.
Syrran och Måns skulle nog ha skjuts till Sibbarp på lördag då det var fest där.. Så då kanske jag skulle hjälpa morsan och ha lite koll på syrrans busfrön. Har inte träffat den på några dagar och det känns konstigt att inte ha fikat med dem på morgonen innan dagis...Man får ju sina fiskar varma av dem ibland. Eddie har tyckt om mig de senaste så jag har inte hetat moster bajskorv på ett tag ;)) Men jag älskar dem så jag är glad att han bytt bort mitt gamla som var tutte, hur nu jag lyckades bli kallad för det ;) Men det är inte så lätt innan man lärt sig alla namn ;)

Nä nu blir det att ta tag i jobbet igen ;)) Hejs svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0