Tanke torka..

Det har inte hänt så mycket... Jag fick gjort en ridtur med Lovisa idag innan det börja regna. Sen ringde Frida och fråga om vi skulle ta en fika och sånt tackar man inte nej till.. Jag hämta Frida och Johanna på Alltidäck och vi åkte till Stålboms det blev latte och bakelse. Satt som en smäck ;) Sen gjorde vi Falkenberg det tog väl typ 1 timme att shoppa loss.. Så liten denna bonnhålan är..
Hämta syrrans barn på dagis och vi gick hem och kolla på tv.. Svampbob fyrkant me like.. Sen kom Måns från jobbet och vi käka ihop sen åkte jag hem..
Så det har inte hänt så mycket är dock lite stressad av nästa hopptävling som jag inte ens kommer att vara på... Men det blev lite att lösa som jag inte har koll på.. Men jag löser nog detta snart ;)

Hejs svejs så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0