Suck..

Fyyyy vad det är tråkigt att sitta på jobbet när det är folk tomt.. Jag och Palle har pysslat och tråkat ut oss allmänt hela dagen.. Nu sitter jag och slappar i soffan och det kan jag nog behöva.

Det har hänt en del grejer som är lite oväntat att det just skulle hända mig. Jag har fått upp ögonen av mina vänner i Axtorna som alltid finns som ett stöd när man sitter i kläm.. Fast jag har ju inte gjort nått trubbel men jag är just nu i en känslosam berg å dalbana. Har ju svårt att lita på folk och nu måste jag sänka garden lite å kanske se saker å ting med andra ögon. Hoppas bara allt faller på plats snart annars så blir det att tänka om lite. Men den som lever får se...Nä nu ska jag ta å kolla kylen...
Hejs svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0