Onsdag

Inget ovanligt har hänt idag. Det kan bero på att jag varit på jobbet. Har dessutom haft en hästfri dag eftersom Hillevi varit ledig från sitt jobb idag. Så jag har hunnit med en massa grejer på morgonen innan jag börja jobba. Tog en sväng på ge-kås och handla lite grejer till Eddie för han fyller ju snart år =) Som moster kan man ju bara inte stå emot alla dessa fräcka kläder på barnavdelningen.. Jag är ett hopplöst fall att släppa in där ;) Men eftersom jag inga egna barn har så får man skämma bort syrrans, köpte dessutom 2 stora påskägg och en massa godis. Undrar om man får hjälpa till att äta upp allt över påsk ;)
Just nu är jag själv på jobbet för Frida behövde gå lite tidigare då hon har ett jobb till. Stackare, hade aldrig klarat av hennes andra kneg. Att vakta galna gamlingar är då inte ett lätt jobb.. Människor med detta yrket borde få medalj och dubbelt upp med lön.. Jag är impad av dig Frida att du står ut ;)

Nä nu blir det att greja några timmar till innan det är dax att gå hem ;))


Kommentarer
Postat av: Frida

Och jag är impad av dig att du står ut med mig! =) Pöss

2010-03-18 @ 09:29:38
Postat av: Malin

Frida mitt hjärta du å jag är ett bra team, den ene tokigare än den andre...;)) Pöss

2010-03-18 @ 13:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0