Ojojoj...

Vet knappt var jag ska börja med.. Jo att det var fest i lördags och det var sååå roligt. Jag träffa en massa nya vänner och gamla puckon.Vi kan ta puckohörnan först.. En tjej kom fram och undrade om jag var tvungen att ta alla hennes ex?? Nä det behövde jag ju inte men hade jag gillat snubben i fråga kunde väl hon skita i om jag la tassarna på honom. Hon har ju en ny som hon plågar så nu när den gamle blivit normal igen så är han väl på marknaden.. Fast jag gilllar honom som en vän och det stannar där. Sen träffa jag Pat som jag inte sett på år och dar. Det var så roligt att träffa honom och jag skratta hela kvällen. Järnet som spela var ett toppen band de ska jag lyssna på fler gånger...
Så blev det söndag.... Ja jag var hemma sent och fick släpa mig ur bingen tidigt.. Känndes som jag inte sovit alls. Jag ringde å kolla om Frida skulle hämtas och det ville hon.. Sen var resten av dagen en plåga på jobbet.. Huvet värkte och vi bara åt en massa gott å sött... Sen när jag kommit hem trodde jag att jag skulle dö.. Ja eller kanske att det blev en plågsam kväll iaf. Jag kunde inte sova och hela kroppen värkte..Så nästa gång vi ska ut drick vatten hela kvällen!!!

Hejs svejs...

                             
Ett lite urval va mina linser.. De honungsfärgade och de rosa som jag prova igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0