Kärlek...

Jag är den typiska singlen får jag jämt höra.. Hur kan jag vara det?? Jo kanske för att jag inte funnit kärleken än.. Men börjar faktiskt tröttna på att leta så jag kommer nog att förbli singel. Men det finns en som har fastnat i hjärteroten, kan inte sudda bort honom hur gärna jag vill. Kanske han är rätt eller förmodligen inte, jag fastnar jämt för fel sort. Jag är en kräsen tjej slösar inte bort tid på killar längre. Känns det inte rätt till 100% direkt så sållas de bort. Kanske jag ska vara mer lyhörd och inte dömma så fort? Ja jag vet inte men singel livet verkar vara det jag är bra på ;) Jag kanske är kär i kärleken eller bara tanken på honom med stort H. Nä så enkelt är det inte tror jag. Jag har en hel drös killar i min närhet alla är mina vänner, varför blir man inte intresserad av dem som man gillar att hänga med?? Ja det kanske är 10.000 kr frågan.. Men en sak vet jag och snubben som fastnat i mitt hjärta är en total omöjlighet att fånga så jakten fortsätter ;))

Hejs svejs ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0