Jaha lördag...

Vakna av att Johan rasa ur bingen strax efter 6 tiden imorse.. Vi har haft ett lååångt samtal om mitt humör inatt.. Då jag var lite lätt aggresiv igår. Fast eftersom vi känner varandra rätt bra vid detta laget så kan han ta mig på rätt sätt. Jag och Johan hade en fling på gång men det funka så där.. Det visa sig att han inte gillar tjejer, fast detta har jag trott om honom sen den dagen vi träffades men han har hävdat motsatsen. Så nu har jag ännnu en tjejkompiss med snopp... Hehehehe  rätt komiskt, jag hittar väldigt ofta helt fel killar. Men han är en toppen kille och han lever oxå för sina hästar. Så jag rasa oxå ur bingen runt 6 tiden och drog på mig ridkläderna. Så det var avklarat innan jag skulle till jobbet. Jag hade lite backträning med Nappe då det var länge sedan och detta var inte så uppskattat. Det mysigaste imorse var när dimman släppte och hur kallt det än var så frös jag inte. Jag rensa skallen totalt i sista backen då jag tog en kort härlig gallop. Visst har jag ägnat en viss person en och en annan tanke idag.. Men det är dax att släppa honom då saker och ting inte går att lösa...Du vet vem du är och jag tror du läser här...Så jag kommer att sakna din röst och ditt goa skratt..

Såg att någon lagt en kommentar.. Undrar bara vem.. Sånt gör mig glad... ;))

Nä mat nästa då jag ska till Tvååker ikväll och festa.. Skriver kanske mer imorgon...

Hejs svejs ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0