Fikadag...

Ja vad som hänt idag... Inte mycket.. Är fortfarande trött och hängig men kan inte slappna av eller ligga still. Så något sjuk är jag nog inte ;)

Dagen börja med:
Ridning av Nappe med Lovisa och Niels.
 Mockning och pyssel.
Sen:
Fika hos Anna-Lena och jag fick ett vitrinskåp som packades in i bilarna
Sen:
Chrille och hans dotter Magdalena kom förbi på fika, även Anna-Lena dök upp.
 Alltid lika trevligt med sällskap.
Sen:
Städning och plockande med det nya skåpet och lite annat pyssel.
Det blev så bra.
Sen:
Matlagning och ännu mer pyssel.
Nu:
Klockan är 19.15 och jag vet inte riktigt vad jag vill göra...Är helt slut men inte så jag vill sova eller sitta still.. Det kryper i kroppen är nog understimulerad..Kanske rent av uttråkad..Hmmm jag vet inte riktigt vad jag vill och det känns konstigt, jag har ju alltid något projekt på gång men nu kan jag inte komma på något jag behöver göra...

Hejs svejs så länge... Ni får veta imorgon om det hände något mer ikväll....;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0