Blääää för korkade!!!

Jag är på riktigt jävla taggtråds humör idag... Ja vissa saker gör mig så jävla irriterad som när människor startar något de inte kan stå för och den inte kan vara såpass ärlig och säga som det är.. Att man tröttnat... Ja jag blir så förbannat arg fast det tjänar inget till men jag blir ju arg på sekunden av sånt här.. Men som vanligt så bör jag inte bry mig men just nu gör jag bara det. Imorgon har jag säkert glömt av allt och går vidare med mitt.
Var på Sörensgård och där får man kloka ord sagda så jag insåg att jag får tagga av och inte sänka garden som jag gjort i detta fallet. Jag släppte in någon i mitt liv som jag borde struntat i och jag gjorde saker jag borde struntat i att göra, men det är lätt att vara efterklok...Så nu ser jag fram emot morgon dagen då man spelar på rätt sida stan igen, det blir värsta partyt imorgon och jag ska ha såååå roligt. Fast jag ska ta ett pass på jobbet oxå och hinna rida med tänkte jag.
Varit hos grannen idag och hjälpte henne en stund i stallet och vi tog en promenad i värsta backen och det var riktigt gött för nu är nog träningsvärken i låren helt borta, det känns som vanligt igen...

Nä nu ska jag ta en bers så arg är jag......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig

2010-03-12 @ 22:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0