Veckan som försvann

Jag fattar inte varför allt går så fort nu för tiden. Dagarna och veckorna bara försvinner iväg och man hinner inte med.
Midsommar firades med Tommy först hos mamma och pappa så han fick träffa klanen.... Sen åkte han och jag till Mjöbäck och hämta Alexandra (Tommys dotter) Maria och Thomas. Sen åkte vi till Skälstorp för att grilla å ha det bra på kvällen. Vi åt och drack gott hela kvällen. Det var en oförglömlig kväll kan jag lova. Vi spela kubb och lät killarna vinna ( eller kanske inte) för att det inte skulle bli sura miner... Nja kanske inte...Men vi hade kul som sjutton. Det som var lite konstigt var att vi inte tog en enda bild från kvällen och inga på dagen heller som blev någon hit men ett hittade jag som dög.....



Tja vad har mer hänt förrutom att vi gjort massor med hästarna. Frasse har varit i vagn en gång så nu är det väl bara att ta tag i körningen på allvar. Jag och Linda var i Slöinge i tisdags och Sammie är friskförklarad. Så det blir att åka lite efter honom oxå i det närmaste...
Passade syrrans barn i går och poolen har varit framme i några dagar, så nu är det lätt att passa dem...hehehe...

       

Ja då kommer väl lite bilder på körningen av Frasse och annat....


Tommy och Frasse





Hejs svejs jag uppdaterar mer en annan dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0