Sovmorgon

Det är lördag morgon idag och jag vakna 06.30. Vilket inte är så ovanligt men jag hade ju planerat sovmorgon. Men när man väl vill sova så går det absolut inte. Men det spelade ingen roll jag ska ändå till stället gud glömde.. Ullared.. För att göra ett sista helg pass med Frida.

Ikväll ska jag och Tommy gå på restaurang och det ska bli mysigt. Kan inte skriva så mycket om detta då det är en liten överraskning för ett anna par. Skriver mer om detta imorgon. Så kvällen ska bli så lungn och mysig.

Så lite om hästarna då oxå.. Frasse blir bara finare och roligare att rida. Han börjar få koll på balansen och på alla hjäper så man slipper sitta och balansera honom hela tiden. Han har blivit lite piggelin oxå vilket är roligt. Han har inte gått så hårt utan korta pass med Sammie som är lite sjuk. Han ska på återbesök på tisdag och jag håller tummarna för att han går igenom hos vetrinären. Blev även erbjuden en häst ett sto. Men kan inte bestämma mig om en till är nödvändigt. Fast hon var fin och trevlig i typen och hade bra anatomi. Hon har inte gjort något på 4 år och innan dess stod hon i Finland. Men det tål att tänkas på nån dag till om jag ska hämta eller inte....

Nä nu har jag nog fått med det mesta så då är det dax för frukost innan jag sätter mig i bilen och åker mot MartinShop.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0