Sjuk

Måndag morgon och jag har fått feber igen. Fast det var väl ganska väntat att kroppen skulle bromsa upp mig lite. Jag har varit hängig och trött i flera dagar men har ju jobbat ändå så nu fick jag högfeber så man inte kan röra sig alls. Vilket inte är så roligt just nu när man svettar och fryser om varta annat. Men det är ju bara att bädda ner sig och få  i sig en massa vätska så går det ju över.

Så vad har hänt sen sist jo.... Vi var på Mandys och käkade i lördags. Först så var hela gänget med hemma hos Tommy och det gick bra syrrans ungar var ute i stallet med Tommy och greja med hästarna. Syrran som är livrädd höll sig vid sidan å gulla med stallkatterna som vanligt när hon är i ett stall. Emelie och Eddie fick hjälpa till att leda ut hästarna från stallet så nu ligger Tommy på topp på deras lista. Det regna som sjutton hela dagen så det var lagom roligt att klä upp sig för att åka och käka men jag gjorde det ändå. Maten var jätte god som vanligt och hela sällskapet var nöjda och belåtna.

Jag och Tommy åkte hem till honom efter vi ätit och det var gött att slappa i sängen en stund och kolla på Tv. Jag var över trött och kände mig hängig och Tommy likadant fast inte så trött som jag. Så det blev att slö glo på Rocky och jag somna tidigt.

Söndagen innebar jobb som vanligt. Jag frös och mådde inte alls bra dessutom skulle jag ju lära våran nya anställde kassan och hur saker å ting funkar på MartinShop. Det var en seeeeeggg dag kan jag säga. Men över levde detta oxå.

Efter jobbet igår åkte jag bort till Nappes nya hem och lämna lite grejer till honom. Han kommer få det så bra hos dem. Han och Haniball kom överens direkt så nu kan man vara helt lugn. De såg lika ut de två hästarna samma färg, teckning och lugn så detta blir kanoners...

Nä nu blir det sängen med en kopp te....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0