Fredag

Nu känner jag mig äntligen lite bättre. Febern är borta för tillfället men jag känner mig fortfarande hängig. Så om några dagar bör jag vara helt ok.

I tisdags var jag på snabb visit i Mellerud för Vickan sluta skolan. Jag blev dock rätt kass på hemvägen så onsdagen spenderades i sängen. På kvällen åkte jag upp till Tommy och det är alltid lika mysigt att vara där.

Så igår jobba jag med Frida och sånna dagar växer inte på träd. Jag kommer sakna att att ha henne på jobbet, allt är lite roligare när hon är där. Men några dagar kommer hon ju att jobba med mig i sommar som tur är.

Har inte suttit på min häst sen i måndags så ikväll blir det att ta tag i detta. Sammie står så jag får ta en promenad själv. Jag tänkte att han skulle få gå klätter rundan så han får lyfta lite på hovarna...


Frasse 2 mån sen han kom hem.


Vickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0