Arbetslös

Japp ni läste rätt jag fick sparken från jobbet. Så jag ringde facket och fråga hur jag nu skulle göra så jag får lite ersättning från dem. Men oj vad det blev annat ljud på henne i telefonen, MartinShop kommer att få det lite lätt jobbigt med facket ett tag är jag rädd. Man kunde visst inte säga upp mig på stående fot då jag har uppsägningstid. Så nu har jag letat fram en massa papper de ville ha och ska åka och kopiera dem så jag har koll oxå. Det kan bli lite jobbigt ett tag men allt löser sig ju tillslut. Jag blev rätt paff när Mica kom till jobbet å gav mig foten. Jag tycker lite synd om henne samtidigt för hon har ju ingen koll, för så får man inte göra med sin personal å inga papper fick jag heller..... Nä nu ska jag mysa lite här hemma och bara vara ett par dagar sen så blir det att gå på jobb jakt igen. Gillar inte att vara arbetslös men ett par dagar kan ju vara gött..

Hejs svejs så länge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0