Söndag kväll

Ja här sitter man som vanligt efter en dag på jobbet. Varje helg likadan, men nu blir det lite ändring för jag ska gå på kurs vid 2 tillfällen. Det ska bli så roligt att få lite mer kött på benen nu när det snart är tävlings säsong. Jag ska utbilda mig i säkerhet vid häst tävlingar och detta ska bli både roligt och lärorikt. Ja så nu kan jag snart lite av varje som kan vara bra att veta.. 

Tog en sväng förbi stallet innan och hjälpte till att ta in hästarna. Niels har ju kommit hem igen och han är så mysig den lilla goa kraken. Nappe är nöjd över sin nya box, den blev riktigt fin. Magnus är bra på att bygga och Hillevi på att bestämma så det blev riktigt bra.

Jag var ute och dansa i tisdags och är fortfarande så nöjd över att jag övertalades att hänga med. Jag trotsa min fobi för att ge mig ut i snöstorm med bilen. Körde lite "vilse" på väg till Sörensgård men kom fram ändå. Vi var på Björkgården och dansa till Face -84 och det var inte trångt direkt men jag hade roligt åt alla andra med speciella "dans" stilar.. Jag har nog inte skrattat så mycket på länge. Hade ont i halsen och var hes som en kråka när jag kom hem men så roligt det va.... Då spelar det ingen roll var man än har ont, man hade iaf. sköj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0