Onsdag

Ja vad ska man drifta om idag då? Det har inte hänt så mycket spännande sen jag skrev sist. Har fått ett bättre begagnat soffbord, har ridit min häst, träffat vänner och bara tagit det så lungt det går. Jag har ju fått inflamation i min axel och nu gör det så jäkla ont att det mesta är jobbigt. Fick åka till jobbet igår igen då revisorn och Ewa inte var så nöjda över lagret och hur inventeringen gått till. Men vad ska man göra jag har ju bara fått order om hur jag skulle göra, kan ju knappast vara ansvarig för att det mesta gått åt skogen....Jaja vem orkar bry sig.. Nu är det snart vår förhoppningsvis så man får massor av lust, ork och energi. Kanske träffar man nån ny vän eller hittar nån gammal bekantskap som bör tas upp igen.. Vem vet, nytt år och nya möjligheter....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0