Ny vecka

Ja denna helgen har varit riktigt jobbig. Men det värsta är att det väntar en massa jobb idag oxå när jag snart kommer dit. Så jag kanske ska göra som andra på jobbet ringa och säga att jag är bakfull, men tror inte någon skulle gå på det...Så kanske man hade sluppit att gå dit idag. Fast när man väl är där så glömmer man av hur tråkigt man tycker det är att städa och plocka bort gammal skit och annat som samlats på lagren.
Helgen kunda varit roligare om man säger så. Jag var på revyn med syrran och Måns. Vi åt hos mamma innan eftersom syrrans barn skulle vara där. Det blev massor med god mat som vanligt. Hummer till förrätt var inte helt fel. Men sen när vi satt på revyn kände jag hur trött jag var. Jag hade stressat hela dagen och var sen ner till stan så vi käka i fart och sånt är inte bra alls. Sen var det bud på grand men jag totaldäcka och insåg att sängen var bästa platsen men ångrar mitt val i efterhand. Frida hade varit där och att döma av hennes look när hon släpa sig in på jobbet så borde jag gått på grand. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0