Jobb

Kan det bli för mycket jobb? Ja just nu känns det som om jag inte sovit på veckor. Ljudet på jobbet gör att man blir så trött i mössan. Att det är fina byggkillar att titta på gör att man står ut. Hoppas dock att de inte behöver låta så mycket imorgon. Jag och Frida har jobbat idag och kommer även att ha samma pass imorgon. Det är så gott att jobba med henne hon är full av energi och gör att det smittar av sig.
Nu har jag intagit soffan med Calloway och Gucci som värmedynor, lite trångt är det men så varmt och mysigt. Kämpar även med min godispåse jag fick av min kära syster. Jag fick den i fredags men var inte så sugen på det då så den öppnades först i söndags. ALLA som känner mig vet att jag INTE har svårt att käka för mycket godis typ så att man mår illa. Kan säga att påsen var STOR och nu är den snart slut. Kunde ju låta bli den men godis kan ju bli gammalt och då blir det ju äckligt så det är bäst att ta slut på det fort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0