Fredagsmyyyyss

Ja eller inte direkt nått mys men... Har ju varit på jobbet heeela dagen idag och nu har vi nästan flyttat hela butiken. Det är inte något lätt projekt men det flyter på eftersom vi börjar bli vana att jobba ihop. Vi har rätt god disiplin hela gänget och nu är det bara jag som inte skötte mig imorse..heheheh...
Jag vakna 7.50 och skulle varit på jobbet 7 och innan dess på vägen så skulle hästarna tas ut också så dagens snyggast ras dundra in på jobbet 8.30. Men jag bjöd på ett sömndrucket uttryck och stans "knullrufs" frilla och tog en koppkaffe och sen börja den stora flytten.
 När kvällen led mot sitt slut ringde min UNDERBARA lillasyster och säger att kvällsmat serveras hos dem.. Blir man glade eller bara glad.. Mat är sååååååå gott om man slipper laga den efter en sådan här dag. När jag kommer dit så är det mat och vin. Men jag fick cola istället så syrran kunde fortsätta att slurpa på sin bag in box...Sen blev det kaffe och godis så nu är jag mätt, trött och riktigt nöjd.
Nästa fredag blir det mat här igen som vanligt min kära familj. Då lovar jag att laga nått riktigt gott... Eller ska man låta Måns och Pappsen välja meny som vanligt?? Jajaja det återstår att se på torsdag vad som lagas på fredag..  
Kramissar och Natti Natti på er alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0