Fest...<3

Vi hade en liten fest igår med jobbet. Det börja riktigt seriöst med mat och roliga spel. Vi skratta,dansa,drack och drack och drack och sen dracks det lite till. Vi hade så roligt att jag flabba mig trött. Sen när fyllan var som bäst blev det klädpoker, jag var typ 14 bast förra gången jag spela detta. Ja det spåra ur på en roligt sätt och jag fick mig mer än ett gott skratt. Jag har haft ganska ont i fossingen men det läker fint och snart funkar fossingen som den ska. Vill ju rida nu när Nappe går som en klocka men får lugna mig nån dag till. Såret sprack ju upp lite igår när jag red och det bödde en hel del. Men som jag brukar säga: Det som inte dödar det härdar.. Så på tisdag bör jag kunna träna med Nappe igen.
Sitter just nu med Emelie och Eddie vi målar vattenfärg och hela jag e snart kletig. Men de är för goa så det spelar ingen roll. Ska snart köra hem dem då vi är i stan hos mina päron. Som vanligt så är hela familjen samlade och vi har ätit och druckigt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0