Torsdag...

Tjohoooo nu är det snart helg och lite jobbedax.. Hmmm ja kanske lite väl överdrivet men det ska bli gott att vara på Scorett några dagar. Har ju fått lite ledigt denna veckan så nu är man klar med allt inför julen. Nästan varje år innan har jag shoppat allt den 23 men i år hade jag en annan strategi. Jag gav mig f-n på att allt skulle vara klart och det blev det oxå. Jag har även inhandlat en nostalgisk present till mig själv, Trolltyg i tomteskogen. Som jag skrattat. Nu har jag sett den några gånger men den är precis lika rolig hela tiden.
Jag försov mig imorse när jag skulle vara i stallet tidigt men som tur är så han man förstående hästar.. De kom ju ut 8.00 istället för 6.30 men vad gör det. Det snöade ju ändå ute så i eftermiddag kan det bli risk att man måste skotta igen. Har just fått i mig frukosten å det viktiga kaffet som uteblev imorse. Man kanske skulle bädda ner sig lite i soffan och ladda tills man ska hämta på dagis i eftermiddag....Har ingen större lust att göra något idag faktiskt... Då tror jag att jag låter bli det oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0