Glad..

Ja jag e på sånt gött humör hela tiden. Inget känns jobbigt eller tråkigt förrutom jobbet... Allt annat runt mig funkar så jäkla bra. Min häst är så duktig han känns stabil att både köra och rida. Frasse har slutat å titta på allt och hoppa högt över inget. Så nu är det riktigt trivsamt att ta sig en runda i skogen. Man kan slappna av och njuta av hela ridturen och slippa hålla i sig hela tiden. Han är ju trots allt inte mer än 5 år men beter sig ibland som om han vore 3 år istället. Han var riktigt duktig när vi var i Mjöbäck inget bråk alls så nu kanske han äntligen mognat.

Jag var ute och rände igår och det e tur att man har sina vänner. Jag har ju varit lite halv depp över det mesta ett tag men så träffa jag en polare och allt i hennes värld var det fel på. Huuu tänkte jag är jag som henne så e det nog bäst att leta fram lite positivitet i sitt liv.. Så då bestämde jag mig för att det kan inte bli värre än vad det är så det är bara att gilla läget så löser sig det mesta. Därför ska jag bara leta fram saker i mitt liv som är bra och leva på dem så löser sig de tråkiga sakerna sig själv förhoppningsvis. Annars så får jag ta itu med dem när jag orkar.

Solong suckers =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0