Fredagsmys

Japp dagen började toppen.. Rasa ur sängen vid 6 tiden å i kläderna och imot stallet. Jag var rätt trött när jag kom in i stallet och ser Linda som inte ser bättre ut. Men vad sjutton vi skulle ju köra häst å inte på nån skönhetstävling. Jag gör iordning min häst å klär på honom de nya benskydden och bootsen då kommer Linda in i stallet igen... Hon sa att vi kommer att synas i skogen och hon va inte så sugen på att ha skydden på honom om vi vistas bland annat folk.. Vadå tyckte jag!!! Rosa senskydd och idiot gröna boots e kanske inte så snyggt hehehehehehe...Men vad gör det.. Jag hade ju köpt vita stryk kappor bak iallafall för det fanns inga rosa å inga vita eller svarta av den modellen fram så det blev rosa. Körningen gick bättre idag och han är väldigt lättlärd mitt lilla hjärtegryn så det kommer nog bli mer och mer roligt när vi lärt oss grunderna ordentligt.


Redo för vagnen..

Frasse e lite morgontrött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0