First Kloster ( Frasse )

Ja min älskade häst... Jag tror inte det finns någon häst jag haft som är som han. Jo min Forever Star L var oxå en klippa fast på ett annat sätt. Jag har nästan fått en ny Forever i min Frasse då de är väldigt lika. Jag har ju alltid sagt att mitt stora ridintresse försvann den dagen då Forever avlivades och det har varit sant ända tills nu. Helt plötsligt är det så roligt att träna och greja med min lilla kuse och snygg börjar han oxå bli. Kanske har han fått lite mage men den klär honom fint, min bästa vän Frasse...


Kortet är taget för ca: 2 månader sen. Han var lite tunn då..

Detta är 3 dagar gammalt.. Det är stor skillnad på min polle.

Ett av min favorit kort från andra inkörnings dagen. Lite suddigt men ok.

Första kvällen i rockarden. Ett STORT tack till Tommy och Linda för all hjälp..

Jag sitter och testar lite volter på en åker.

Så imorgon blir det nya tag igen och en ridtur står på agendan. Tror det kan bli lite busritt imorgon då han kan behöva få bralla av sig lite =)

Hejs Svejs Så Länge..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0