Trött

Ja jag e så trött på att sitta i karantän.. Ja jag får ju knappt röra mig nu när jag fått flunsan. Frågan e bara är det verkligen influensan? Jag har haft feber i 4 dygn å hostar snart upp mina lungor men nu är jag pigg men hostan ger sig inte. Så om man nu får sprutor mot detta som ger värre biverkningar än själva flunsan så e jag glad att jag sluppit sprutan...

Igår var det en tung dag.. Jag gav bort de två små sista katt ungarna å det känndes tungt. Jag ville ju egentligen behålla en av dem men de som var här igår å titta va så trevliga så jag gav dem både Calloway å Gucci. Men jag e lite rastlös idag för här e inga söndriga blomkrukor å ta upp eller något annat som ska plockas upp efter de små busarn. Samtidigt som här e tyst å lungt med bara Linus å Skrållan så är det rätt tråkigt å hunden verkar oxå sakna de små liven. Såg dock att en väns katt fått ungar så man kanske skulle kolla in dem..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0